Joga sivananda i hormonalna - dla kogo? - FemmeMED

Joga sivananda i hormonalna – dla kogo?

Każda z nas jest inna, każda z nas ma inne oczekiwania, ma inne potrzeby i charakter, dlatego nasze zajęcia z jogi też są inne. Przygotowaliśmy 3 różne tematycznie rodzaje zajęć, po to, abyś mogła wybrać te idealne dla siebie. Poznaj nasz świat asan, oddychania, relaksu na zajęciach z jogi hormonalnej, jogi “delikatności” oraz “power jogi” na powitanie dnia. Poniżej opisujemy je szczegółowo, wybierz tą stworzoną dla Ciebie.

JOGA HORMONALNA 

DLA KOGO jest joga hormonalna?

Polecana jest kobietom ze wskazaniem uaktywnienia gospodarki hormonalnej (wsparcie  pracy jajników, tarczycy, przysadki i nadnerczy).

Głównie dla kobiet: 

  • w okresie klimakterium i menopauzy (mających problemy ze snem, koncentracją, pamięcią oraz  uderzeniami fal gorąca)
  • z objawami przedwczesnej menopauzy,
  • z niedoczynnością tarczycy, chorobą Hashimoto,
  • z zaburzeniami lub zanikiem cyklu miesiączkowego,
  • odczuwających spadek libido,
  • czujących apatię lub brak energii,
  • mających problem z zajściem w ciążę.

 

Z CZEGO SKŁADAJĄ SIĘ ZAJĘCIA JOGI HORMONALNEJ?

Joga hormonalna to zestawy i kombinacje:

ASAN (pozycje ciała) + TECHNIK ODDECHOWYCH + TECHNIK KONCENTRACJI

ASANY – w jodze hormonalnej to bardzo proste pozycje, ułożenia ciała; 

nie wymagają od uczestniczek żadnej wstępnej znajomości jogi.

TECHNIKI ODDECHOWE 

  • dotleniają 
  • dodają energii
  • masują narządy wewnętrzne 
  • poprawiają metabolizm

TECHNIKI KONCENTRACJI –  skupienie uwagi oraz proste czynności wspomagające i dodające energii jajnikom, tarczycy, przysadce i nadnerczom. 

JOGA DELIKATNOŚCI w nurcie jogi Sivananda. 

DLA KOGO?

Dla początkujących … nawet mocno początkujących ;), 

ale również także dla tych bardziej zaawansowanych. 

Dzięki bardzo małym grupom, do max trzech osób, każda uczestniczka otrzyma od nauczyciela potrzebną uwagę i opiekę. 

A więc dla każdej i …. dla każdego, jeśli przyjdziesz poćwiczyć z kolegą, mężem lub partnerem.

Dlaczego nazywa się jogą DELIKATNOŚCI?

Nazwaliśmy ją tak, gdyż oczywiście chcemy, aby ćwiczenia wzmacniały Twoje ciało, ale naszym celem jest jego ogólne zdrowie i elastyczność, a nie przesadne zmęczenie. 

Relaks w czasie ćwiczeń jest równie ważny jak same ćwiczenia. 

Bez stresu, bez narzucania wygórowanych wymagań czy porównywanie się z innymi!  

Zachęcamy abyś ćwiczyła tylko tyle na ile pozwala Twoja aktualna kondycja i możliwości, abyś cieszyła się tym ćwiczeniem i była dla siebie CZUŁA i DELIKATNA.

JAK WYGLĄDAJĄ ĆWICZENIA?

Zajęcia składają się z: 

ĆWICZEŃ ODDECHOWYCH + ASAN (pozycji ciała) + TECHNIK RELAKSACJI

 

ĆWICZENIA ODDECHOWE:

  • oczyszczają układ oddechowy, poprawiają koncentrację i podnoszą energię 
  • przywracają równomierny przepływ tej energii w organizmie.
 
ASANY – czyli pozycje, ćwiczenia ciała, głównie nacelowane na elastyczność kręgosłupa i ruchomość ciała, wzmacniają mięśnie konieczne do zdrowego ruchu oraz równowagi 

 

No i RELAKS na początku aby poczuć swoje ciało … relaks pomiędzy ćwiczeniami dla uspokojenia oddechu … i oczywiście długi przyjemny relaks na koniec zajęć. 

JOGA POWER “POWITANIE DNIA”

Rozpocznij dzień z energią i radością! 

Zapraszamy na poranne ćwiczenia jogi, które pomogą rozciągnąć zaspane ciało i obudzić energię.

W ciągu godzinnych zajęć pooddychamy energetyzująco i tonizująco, “powitamy słońce” czyli wykonamy dynamiczny zestaw ćwiczeń rozciągających całe ciało, aby zakończyć spotkanie delikatną relaksacją. A po zajęciach jeśli będziesz miała czas i ochotę wspólnie wypijemy w Femme Med małą kawkę! 

Zajęcia obywają się rano w poniedziałki i piątki od 8.00 do 9.30 oraz popołudniami we wtorki i czwartki. Zadzwoń i umów się na dogodny dla Ciebie termin.

 

 

Tel. 730 174 307


Polecenia:

"Uwielbiam takie poranki. Delikatna joga na przebudzenie, ale także dodająca energii na cały dzień."
Marta

1 comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *